Zwroty są przyjmowane wraz z formularzem odstąpienia od umowy, w którym Klienci wskazują numer ID zamówienia. Koszt zwrotu pokrywa Zamawiający, czyli Klienci. Transport powracającej paczki to koszt w wysokości takiej jak normalna wysyłka. Nie pobieramy opłaty za samą obsługę paczek. Ważnym jest to, że zwrócony towar musi być oryginalnie zapakowany, czyli spełniać wszystkie warunki do kolejnej odsprzedaży.

Rodzaje reklamacji

Jeżeli chodzi o reklamacje to są dwa rodzaje:

  • a) reklamacje dotyczące wad produktów – wady takie reklamujemy u producentów, przy czym nie czekamy na rozpatrzenie i jeżeli rzeczywiście produkt miał wadę to staramy się od razu rozliczać z Klientem;
  • b) reklamacje logistyczne - jeżeli produkt trafił do Klienta uszkodzony to konieczne jest spisanie odpowiedniego formularza szkody z kurierem. Zgodnie z prawem wysyłkowym każda paczka powinna zostać sprawdzona w obecności kuriera.

Zwrotne płatności kartą

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Odstąpienie od umowy

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od momentu zawarcia umowy.

Zalecenia

W przypadku chęci zwrotu zakupionego towaru prosimy kontaktować się z nami pod wskazanym poniżej numerem telefonu.